25 juni 2014

Collistar Smalto & top coat

Collistar, het merk waar ik altijd met een grote boog omheen liep omdat ik dacht dat het enorm duur was. Totdat ik ergens swatches had gezien en zag dat de prijs nog wel meeviel. Natuurlijk ook niet heel budgetproof maar €7,50 is ook niet een high end merk zoals Chanel. Er is een Limited edition uit van Collistar en die is verdeeld in verschillende groepen en vandaag ga ik jullie twee top coats laten zien. Ik ben altijd erg fan van glitters en was dus ook heel benieuwd naar deze twee lakken

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb beide lakken over een lichtroze en een donkerroze lak geprobeerd zodat je het effect goed kan zien. En zo kan je gelijk zien wat het leukst is om zelf als basis te gebruiken. Het lakken gaat echt heel makkelijk, wat je vaak bij glitterlakken heb is dat het moeilijk is om alles gelijk te verdelen. Maar daar had ik nu helemaal geen last van. Ik heb op alle swatches twee dunne laagjes aangebracht als basis, ik zal bij de swatches ook nog vertellen welke lakken dat zijn, en daarover één laagje van de Collistar lakken. De flesjes zijn trouwens echt geweldig. Ze zien er echt heel luxe en mooi uit. En op de dop staan de nummers dus dat vind ik ook een leuk detail, zo kan je makkelijk een lak zoeken.

Image and video hosting by TinyPic
Models own Pink Veneer + Collistar 644 Coriandoli rossi

Image and video hosting by TinyPic
Essence 107 Naughty and pink + Collistar 644 Coriandoli rossi

het is echt een hele mooie top coat met veel verschillende kleuren en vormen glitters erin. het meeste zijn het kleine donkerroze glitters en verder zit er een beetje goud/geel ,paars en groene glitters tussen. Vooral op Pink veneer vind ik deze kleur echt geweldig, op Naughty and pink is die ook wel leuk alleen een stuk minder opvallend. Ik denk dat deze lak ook leuk zal zijn op een mintgroene kleur.

Image and video hosting by TinyPic
Models own Pink veneer + Collistar 643 Coriandoli rosa

Image and video hosting by TinyPic
Catrice LE Cruise couture C03 Welcome to pink tropez + Collistar 643 Coriandoli rosa

Over de Pink veneer vind ik hem echt heel mooi, lekker subtiel. Er zitten namelijk heel veel lichtroze shimmer in en daarin zitten grotere roze glitters verwerkt. En over de twee lak is die absoluut niet mooi, dat was al te verwachten ,maar ik wilde het toch nog even aan jullie laten zien.

Coriandoli Rossi is overduidelijk mijn favoriet en die ga ik denk ik nog vaak dragen in andere combinaties.

Ik heb nog twee andere lakken uit deze limited edition en daar komen ook snel swatches van online
Wat vinden jullie van deze lakken?

Collistar is onder andere te koop bij Douglas
En zoals ik al eerder zijn kosten ze €7,50 voor 6 ml
Het is een Limited edition dus zijn maar tijdelijk te verkrijgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten