3 juli 2014

Hema top coat

Oeps er is iets niet helemaal goed gegaan, ik dacht dat ik dit artikel al had ingepland ,maar dat was dus niet zo. Heb ik een keer een extra artikel vergeet ik gewoon het normale artikel, hoe slim kan je zijn haha.

Voor make-up en nagellak kom ik nooit zo vaak bij de Hema, ik vind het niet echt heel interessant. Toch zag ik dit keer twee lakjes staan die ik nog niet eerder had gezien. Een top coat met van die staafjes, ik heb allebei de varianten meegenomen en die ga ik vandaag aan jullie laten zien.

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb eigenlijk geen idee of het limited editions zijn of dat ze misschien al heel lang te koop zijn. Ik had ze in ieder geval nog nooit eerder gezien. Ik heb beide lakken op twee verschillende basislakken geprobeerd. De droogtijd is op zich wel redelijk goed en de dekking is wel echt fantastisch want het onderstaande resultaat heb ik met maar één laagje gecreëerd. De staafjes laten zich ook heel goed verdelen wat ook echt een pluspunt is. Alleen op de eerste foto bij mijn pink is het niet helemaal goed gegaan omdat er wat mis was met mijn kwastje, maar dat laat ik zo wel zien.

Image and video hosting by TinyPic
De witte lak is Lovely girl 104 en de zwarte lak is Flormar 313
De Hema lakken hebben helaas geen namen maar nummers en het zijn nummer 35 en 36

Image and video hosting by TinyPic
Beide lakken over de basislak Pink veneer van Models own

Ik vind beide lakken het leukst op zwart en wit. De witte valt een beetje in het niets op Pink veneer, de zwarte is dan nog wel leuk.
Ik ben zoals je kan zien wel enthousiast over deze twee lakken, toch ben ik er niet helemaal blij mee zoals ik al eerder zei.
Image and video hosting by TinyPic
En het was nog veel erger toen ik hem voor het eerst open maakte, gelukkig heb ik een paar haartjes weg kunnen knippen en kan ik er nu wel normaal mee lakken.

Voor de prijs van €2,75 p/s zal ik ze zeker niet laten staan. Het vrolijkt je nagels toch net weer een beetje extra op. Er zit 11ml in een flesje waar je dus een hele lange tijd mee vooruit kan.

Wat vinden jullie van de stripes nagellakken??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten